Výměna, vrácení a reklamace zboží

Návratový a reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE

 

Výměna a vrácení zboží

Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, do 14 dnů vám garantujeme výměnu za zboží stejného druhu nebo vrácení bez udání důvodu. Při výměně či vrácení zboží postupujte prosím následujícím způsobem, kdy urychlíte vyřízení vaší žádosti:

Při výměně

  1. Učiňte novou objednávku na zboží, o které máte zájem místo původně objednaného. Pokud se cena nové objednávky bude lišit od hodnoty vráceného zboží, přeplatek Vám bude vrácen na účet a případný doplatek doúčtován.
  2. Při objednávání vypište do "Doplňující informace k objednávce": Výměna zboží za objednávku č.(zde uveďte Vaše číslo předešlé objednávky).
  3. Vytiskněte si Návratový a reklamační formulář, který naleznete v této sekci výše. Ve formuláři uveďte číslo nově vytvořené objednávky (číslo objednávky zjistíte v potvrzovacím e-mailu).
  4. Kompletně vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Bc. Radek Tůma, Mlýnská 564, 675 21 Okříšky. Prosím NEZASÍLEJTE zboží jako balík na poštu.

Při vrácení

  1. Vytiskněte si Návratový a reklamační formulář, který naleznete v této sekci výše.
  2. Formulář vyplňte a uveďte číslo účtu, kam chcete zaslat peníze za vrácené zboží.
  3. Vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Bc. Radek Tůma, Mlýnská 564, 675 21 Okříšky. Prosím NEZASÍLEJTE zboží jako balík na poštu.

Měněné nebo vrácené zboží musí být nepoškozené, nepoužité a kompletní. U zboží nesundávejte cedulky, neodlepujte etikety, roztrhlý sáček nevadí.

Reklamace zboží

Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. V případě vyskytnutí ojedinělých výrobních či jiných vad postupujte následovně:

  1. Vytiskněte si Návratový a reklamační formulář, který naleznete v této sekci výše.
  2. Formulář vyplňte a popište důvod pro reklamaci zboží.
  3. Kompletně  vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Ing. Radek Tůma, Mlýnská 564, 675 21 Okříšky.

 

Reklamace přepravních služeb

Naše zásilky jsou pečlivě baleny zkušeným personálem a následně přepravovány z našeho skladu až k Vám domů přes smluvního dopravce nebo přes službu Zásilkovna. Při přebírání zásilky si zkontrolujte zda zásilka není:

  1. mechanicky poškozena,
  2. promáčena,
  3. otevřena a případně i znovu zalepena.

Pokud byste zjistili na zásilce viditelné závady, neváhejte s pracovníkem přepravní služby sepsat reklamační protokol. Následně nás kontaktujte na email: reklamace@berealman.cz a my vám rádi pomůžeme při řešení této reklamace.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.